У цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Усі учасники тренінгу ділилися між собою прикладами учнівських робіт, обговорювали ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання. Я з'ясувала для себе, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі. Робота учнів над проектом передбачає проведення дослідження, пошук та обробку інформації. Звичайно, цей процес нелегкий, але має свої переваги. Ознайомилась з навичками необхідними для випускника 21 століття. Вимоги до сучасної молодої людини зростають, тим самим змушують їх працювати над собою, удосконалюватись. Ознайомилась з прикладами буклетів. Цей розділ не є для мене цілком зрозумілим. Усвідомлюю, що потрібно правильно та добре продумати мету, аудиторію, до якої він направлений та зміст проекту.
Комментарии
Отправить комментарий