Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися між собою в позаурочний час, ділитися своїми враженнями від отриманих результатів, обговорювати проблеми, що виникають в процесі виконання проекту. Також я усвідомила те, що навчання учнів безпеки роботи в інтернеті також є важливим питанням .
У цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Усі учасники тренінгу ділилися між собою прикладами учнівських робіт, обговорювали ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання. Я з'ясувала для себе, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Комментарии
Отправить комментарий