К основному контенту

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 8

У цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Усі учасники тренінгу ділилися між собою прикладами учнівських робіт, обговорювали ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання. Я з'ясувала для себе, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.

Модуль 2

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі. Робота учнів над проектом передбачає проведення дослідження, пошук та обробку інформації. Звичайно, цей процес нелегкий, але має свої переваги.  Ознайомилась з навичками необхідними для випускника 21 століття. Вимоги до сучасної молодої людини зростають, тим самим змушують їх працювати над собою, удосконалюватись.  Ознайомилась з прикладами буклетів. Цей розділ не є для мене цілком зрозумілим. Усвідомлюю, що потрібно правильно та добре продумати мету, аудиторію, до якої він направлений та зміст проекту.

Модуль 4

Цей модуль модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів у проекті, а саме: 1. Створення блогу. 2. Картки-оцінювання. 2.1. Картки "ЗХД" 2.2. Картки оцінювання Вікі-статті 3. Лист взаємоконтролю в групах.